
Acest articol este continuarea primului material despre Lady Gaga (http://www.lovendal.net/wp52/lady-gaga-papusa-illuminati-sau-cum-poti-controla-mintea-umana/), publicat în exclusivitate şi în premieră în România de site-urile lovendal.net şi almeea.com. Articolul respectiv a produs destule valuri şi controverse, fiind preluat pe multe site-uri româneşti, şi chiar de anumite publicaţii (ca “7 Plus”). Trebuie să recunoaştem: Lady Gaga este o cântăreaţă foarte controversată. E adevărat că marketingul din jurul ei e foarte puternic, ceea ce o face ca să se vândă, dar, totodată, e adevărat şi faptul că şi simbolistica ocultă pe care o înconjoară pe Lady Gaga e la fel de puternică.
Poate că unora li s-au părut ridicole asemănările dintre simbolistica organizaţiei Illuminati cu Lady Gaga, gândindu-se că totul e doar o nebunie, dar oare sunt ei conştienţi de manipularea de care au parte din partea unor organizaţii secrete? Oamenii nu-şi dau seama că sunt manipulaţi; conştientul lor nu realizează asta. Dar în subconştient, le sunt impregnate mesaje, imagini, sunete şi simboluri, care le determină acţiunile lor conştiente viitoare. De aceea, vă îndemn din toată inima, să fiţi vigilenţi!
În articolul care urmează, vă voi prezenta alte dovezi care vin să întărească ideea că Lady Gaga nu e decât o marionetă în mâinile organizaţiei oculte Illuminati.
Templul masonic, prezent în fotografiile lui Lady Gaga
Pentru acei care, din articolul anterior, mai au încă dubii privind influenţa simbolistică francmasonică în apariţiile lui lady Gaga, iată în continuare dovada care arată foarte clar legătura cântăreţei cu francmasoneria: poza din lateral este realizată în interiorul unei loji masonice. Dacă aveţi cunoştinţe elementare de francmasonerie, aţi şti de fapt importanţa celor două coloane gemene de templu, Ioachim şi Boaz, care sunt reprezentate într-o mulţime opere de arte masonice.
Lady Gaga se află aşezată între două coloane masonice, purtând pantofi Hello Kitty, şi, din punct de vedere simbolistic, aspectul ei e în strânsă legătură cu un program de control al minţii (inocenţă, copilărie, reeducare, etc.) Ochii ei sunt închişi, dar pe pleoapele ei sunt desenaţi doi ochi deschişi, ceea ce, din punct de vedere simbolic ne transmite următorul mesaj: ochii săi par deschişi, dar totuşi sunt închişi.
Ce reprezintă cele două coloane, Ioachim şi Boaz, putem citi dintr-un dicţionar de simboluri religioase:
Ioachim şi Boaz reprezintă o pereche de coloane simbolice, descrise în scrierile biblice, privind templul lui Solomon şi fiind prezente în templurile masonice. În Cabala mistică, Ioachim şi Boaz sunt coloanele copacului vieţii şi reprezintă mila şi severitatea.
Ioachim este polaritatea masculină a Universului, lumina, mişcarea, activitatea, electronul. Boaz este polaritatea feminină a Universului, reprezentând întunericul, pasivitatea, receptivitatea şi tăcerea. Cele două coloane este echivalentul occidental al lui Yin-Yang, adică contrariile aflate în echilibru.
Francmasonii au preluat acest simbol, căruia i-au dat semnificaţia de dezvoltare spirituală a omului. O legendă masonică spune că filozoful grec Pitagora a descoperit coloanele şi, împreună cu Hermes Trismegistus, le-a folosit pentru a descoperi toate secretele Geometriei.
În poza următoare, Lady Gaga, se află pe tronul masonic, pe fiecare parte a sa aflându-se cele două coloane gemene de care am vorbit mai sus. Ea poartă o rochie Hello Kitty, şi pozează într-o postură de manechin. Mâinile sale sunt poziţionate într-un anumit fel, încât aduce aminte de dictonul hermetic “ceea ce se află sus, se află şi jos”.
Deasupra capului lui lady Gaga se află simbolul francmasonic al compasului. Precum se ştie, francmasonii, înainte de a deveni o organizaţie ocultă, reprezentau breasla liberă a zidarilor, a constructorilor de temple şi biserici. În aceste construcţii, ei se foloseau de instrumente ca echerul şi compasul, care au devenit astfel simbolurile lor. Deşi, compasul şi echerul aveau la începuturi doar o semnificaţie “inginerească”, în momentul transformării francmasonilor în organizaţie ocultă, compasul şi echerul s-au transformat în simboluri total diferite.
Vom citi din acelaşi dicţionar de simboluri religioase ce reprezintă echerul şi compasul:
Compasul este unul dintre cele mai obişnuite simboluri ale francmasoneriei, simbolizându-l pe Dumnezeu ca arhitect al Universului. Ca instrument de măsură, compasul reprezintă judecata şi discernământul. Fiind folosit la desenarea de cercuri, compasul reprezintă simbolul spiritualităţii, eternitatea.
Echerul, surprins şi el în acest simbol, alături de compas, este folosit pentru măsurarea pătratului, simbolul pământului, şi astfel tărâmul materialităţii. Împreună, compasul şi echerul, reprezintă convergenţa dintre spirit şi materie. Cele două simboluri formează hexagrama, adică uniunea pământului cu cerul.
Maria, femeia-robot controlată elite, se întoarce din nou
În articolul precedent am relatat faptul că numele de Lady Gaga îşi are originea din videoclipul “Radio Gaga” al formaţiei Queen, în care apar scene din filmul “Metropolis”. Acest film este binecunoscut pentru temele sale puternic oculte (magie neagră, sacrificiul pentru zeul păgân Moloch, controlul minţii, târfa Babilonului).
În filmul “Metropolis”, Maria, o fată din clasa muncitoare, este “aleasă” de către elita mondială şi transformată într-un fel de robot ce poate fi controlat. Astfel, se formează o dihotomie între falsa şi reala Marie, lucru subliniat de Lady Gaga în ultima ei producţie muzicală, “Fame Monster”.
În imaginea laterală, luată din filmul “Metropolis”, se poate observa coafura robotului Maria care se aseamănă foarte mult cu cea a lui Lady Gaga. În această scenă din film, androidul Maria trebuie să simbolizeze “târfa Babilonului”, aşa cum este ea prezentată şi în Biblie, în Apocalipsa lui Ioan.
Dăm citire din “Apocalipsa lui Ioan” (17:3-7):
“3. Şi m-a dus, în duh, în pustie. Şi am văzut o femeie şezând pe o fiară roşie, plină de nume de hulă, având şapte capete şi zece coarne.
4. Şi femeia era îmbrăcată în purpură şi în stofă stacojie şi împodobită cu aur şi cu pietre scumpe şi cu mărgăritare, având în mână un pahar de aur, plin de urâciunile şi de necurăţiile desfrânării ei.
5. Iar pe fruntea ei scris nume tainic: Babilonul cel mare, mama desfrânatelor şi a urâciunilor pământului.
6. Şi am văzut o femeie, beată de sângele sfinţilor şi de sângele mucenicilor lui Iisus, şi văzând-o, m-am mirat cu mirare mare.
7. Şi îngerul mi-a zis: De ce te miri? Eu îţi voi spune taina femeii şi a fiarei care o poartă şi care are cele şapte capete şi cele zece coarne”.
Lady Gaga în Ţara Minunilor şi controlul minţii
La recentul MTV Video Music Awards 2009 (cel mai mare festival muzical internaţional), îmbrăcămintea lui Lady Gaga i-a lăsat pe mulţi telespectatori confuzi şi perplexi. De ce oare? Pentru că cele şase costume pe care cântăreaţa americancă le-a purtat reprezintă şase personaje diferite din binecunoscuta povestire “Alice în Ţara Minunilor”. Dar această povestire, împreună cu “Vrăjitorul din Oz” este foarte cunoscută pentru că prezintă multe aspecte privind controlul minţii.
“Alice în Ţara Minunilor” şi “Vrăjitorul din Oz” sunt două dintre cele mai mari teme care se ocupă de procesul de manipulare a minţii, datorită simbolismului lor ocult, a folosirii “realităţii inversate”, a jocurilor de cuvinte şi a iluziilor.
Alte poze oculte

Lady Gaga si chipul metalic, o referinta la "personalitatea modificata" din programul secret MK Ultra
Concluzii
De la publicarea primului articol despre Lady Gaga (august 2009), simbolismul cântăreţei a continuat să exploteze aceleaşi teme despre care am discutat. Deşi Lady Gaga este o pesroană inteligentă şi educată în simbolism, creaţia acestor poze este opera fotografilor ei, a stiliştilor şi a altor “consultanţi”. Indiferent dacă ea este conştientă de fenomenul de manipulare a minţii pe care-l promovează sau este ea însăşi o simplă victimă, un singur lucru e clar: simbolismul ocult este prezent din plin la această cântăreaţă.
Totuşi, trebuie să fim sinceri şi să recunoaştem că Lady Gaga nu este prima şi singura cântăreaţă care se foloseşte de aceste simboluri oculte; ele mai sunt prezente şi la alţi muzicieni de renume. Dar la Lady Gaga frapează că referinţele pe care le trimite la controlul minţii, la societăţile secrete, la zeul Baphomet, sau la filmul “Metropolis” sunt prea evidente, pentru a crede că totul e doar o coincidenţă sau rezultatul unei expresii artistice. Există o campanie media susţinută prin care aceste simboluri sunt împinse în faţa publicului. Şi ce ar trebui să facem? Aşa cum ne spune Lady Gaga, în prima sa melodie: “Just Dance”, adică să dansăm…Pe ritmurile impuse de oculta mondială.
01 Noi, 2009 16:34
eu nici batut nu mas imbraca in haine ca astea
01 Noi, 2009 20:03
prietene e alta ideea..
banalitati ca lady gaga si madonna .. si alte / alti ” mari ” cantareti sunt super mediatizati CU UN SCOP !
01 Noi, 2009 21:17
eu stiam ca baphomet era capul lui iisus si ca era purtat de templieri ca relicva, avand control asupra bisericii.
01 Noi, 2009 21:25
Baphomet is a pagan deity, revived in the 19th century as a figure of Satanism. http://en.wikipedia.org/wiki/Baphomet
03 Noi, 2009 16:29
Nu sunt fan dar totusi e cam ciudat succesul ei
03 Noi, 2009 18:46
lulics , normal ca este ciudat succesul ei , de ce?! pentru ca aparut peste noapte cu un succesc GLOBAL pe care oricine si l-ar dorii .. femeia aceasta primeste milioane de dolari pentru melodiile facute chiar de oamenii iluminatti .. nici sa nu va ganditi ca versurile sunt facute de ea , nu nu nu .. dennis , crede-ma ca daca cineva ti-ar pune un cec de 1 milion de dolari pe masa te-ai imbraca si in drac ..
07 Noi, 2009 18:23
Tot este control al mintii,creativitatea unde e ?,daca m-as lua dupa conspiratii nu as mai iesi din casa.Cladirea unui castel de banuieli pe o imagine sau un cuvant si creerea de legaturi fortate tin tot de domeniul manipularii mintii (btw si FYI)
2 intrebari :Lovendal,creativitatea unde este?
Si ce vor acesti illuminati prin faptul k promoveaza simbolurile lor?( faptul k tot promovezi simboluri nu poti controla mintea cuiva – sper k stii asta)
08 Noi, 2009 12:43
Sa zicem ca Lady Gaga chiar apartine organizatiei Illuminati…intrebarea mea e cu ce ne poate afecta pe noi, ascultatorii de rand?
08 Noi, 2009 12:52
Ca suntem manipulati, in mod inconstient? Ca ni se baga in subconstientul nostru, mesaje oculte, ca apoi sa devenim si noi, la randul nostru, niste papusi ce pot fi manipulate?
08 Noi, 2009 17:31
Interesant ce zici u ,imi spui si mie cum niste semne (reprezentari) ale masoneriei ne pot manipula(aceste semne nu sunt magice sau nu au nici un fel de putere)?La ce ne indeamna aceste semne ale masoneriei ?Sunt multe chestii din masonerie care se gasesc si in biblie,ca de exemplu :Masoneria il considera pe Dumnezeu Arhitect,Biblia – Creator,care e diferenta?daca tot pe lumea asta sunt reprezentari ale masoneriei(forme de manipulare),da-mi exemple de lucruri care dau dovada de creativitatea originala(pun pariu k o sa iti gasesc si acolo semne oculte
)si ink o chestie manipulare se numeste si atunci cand vrei sa induci frica intr-o persoana
Deci ,cum este?
(e scrict informativ comentatiul si prezinta niste intrebari la care nu am gasit rapsuns – poate mi le dai u sau altcineva)
13 Noi, 2009 10:25
toate lucrurile astea sunt adevarate…eu cred ca ar trebui sa se faca o campanie de preomovare nationala deoarece cei care se informeaza stiu cat de gresit este sa-i ascultam muzica….dar sunt copii care o asculta pe lady gaga acest lucru e ingrozitor !!apropo de noul videoclip bad romance in una din ultimele parti tipul din videoclip are un ”6” desenat pe un deget de la mana daca pui pauza se vede….si referitor la controlul mintii am fost mare fan LG si am ascultam de 100 de ori paparzzi iar la inceput se aud niste sunete ciudate pe fundal de parca ti-ar spala creierul…nu e o gluma aceste idei trebuie promovate!!!(ideile ca LG este o impostoare)
ar trebui sa trimitem acest articol la toti cei pe care ii avem in lista pe mail ca sa se raspandeasca zvonul, deoarece multi habar nu au si trebuie informati!
13 Noi, 2009 20:56
Da f interesant mati facut sa mai uit incaodata la videoclipurile ei (mi se parea mie ceva nelalocul lui)si sa vad ce vrea “ea” sa arate acolo =masca de oglinda pe ochi cand iese din piscina ,cei doi “stalpi” catelul Ioachim si catelul Boaz manechinele din jurul piscinei!!!bautura rosie din pahar alaturi de eprubeta aia de pe masa se ciste sticla moderna din care bea LG cand sta lungita pe shezlong,inima de pe unghia degetului inelar si imaginile din oglinda Cool astept si parerile voastre
14 Noi, 2009 15:57
usor, paranoia! ca nu suntem niste roboti ce pot fi controlati. consider ca, atata vreme cat avem putin mai multa minte si un caracter puternic nu putem fi manipulati
.
21 Noi, 2009 21:56
Bai oameni buni,nu vedeti ca acest site vrea ca sa isi bata joc de noi…cine naiba crede aceste tampenii,aberatii..autorul care a scris acest articol sunt sigur ca o uraste pe Lady GaGa de aceea a scris articolul…
21 Noi, 2009 22:27
Ady, mai mult de atat nu poti? Nu de alta, dar cand vii cu afirmatii de genul “o tampenie”, mai scrii si argumente. De ce o tampenie? Care sunt ARGUMENTELE? Ia afirmatiile din articol si combate-le logic, daca poti si esti in stare. Daca nu poti, atunci retrage-ti cuvintele. Invatati sa va argumentati pozitiILE in mod logic.
26 Noi, 2009 22:40
muzica ei extrem de catchy ne face sa-i acceptam lookul acesta iesit din comun desi multi dintre noi nu realizeaza ca in spatele acestui look,al videoclipurilor,al coregrafiilor si al gesturilor se ascunde cva mult mai profund…vara trecuta ma intrebam cine e tipa asta de o da pe toate canalele cu videoclipul asta atat de destrabalat(just dance) si videoclipurile ei devin din ce in ce mai ciudate insa lumea ii accepta lookul datorita muzicii,la inceput nu stiam mare lucru despre illuminati sau francmasonerie dar am vazut ca avea pe fatza un fulger si ca avea tatuat pe mana semnul pacii care este un simbol anticrestin,si mi se parea mie ciudat
insa mai sunt destul artisti care ne manipuleaza prin muzica lor precum rihanna mai ales de cand a intrat sub aripa lui jay z inainte nefiind atat de promovata beyonce de cand s-a separat de destiny child si multi altii asa ca ar fi bine sa deschidem okii si urechile!
05 Dec, 2009 12:04
e super imaginea……..sa stit ca vb cu un mare fan lady gaga si va zik eu ca ea nu e barbat[....]:))
16 Dec, 2009 23:55
Incerc sa postez un coment,si de nu stiu cate ori am incercat si nimic!hmmm… care o fi problema?
16 Dec, 2009 23:57
Adevar graise cineva mai sus: daca ai un caracter si o personalitate puternica, n’are ce-ti face asta Lady Gaga! Dar bineinteles, putini sunt cei din ziua de azi care au o baza stabila si puternic inradacina in personalitatea proprie…
Si da, activeaza in subconstient atat de bine incat nici nu iti dai seama!
Daca cautati pe Google ,,Lady Gaga before being famous” o sa vedeti cam despre ce este vorba… oricum ar fi, eu tind sa cred ca nu face lucrurile in mod voit…NU ea! e drept,sunt altii care trag sforile…ea este papusa numarul 1!iar sforile cu care ea este manipulata atat,dar atat de bine e FAIMA mult ravnita de ea!!!
Dupa cum se vede, o duce destul de bine cu muzica,piesa dupa piesa, promovand nou dupa nou…si oricum,un final trebuie sa ii puna capat!!
17 Dec, 2009 00:27
barbat…femeie…
am citit ca cica ar avea ambele organe genitale…..
17 Dec, 2009 19:20
yupz
asa e .. deci este o super ciudata
22 Dec, 2009 11:21
Lady GaGa face ARTA e COOOL si arata BESTIAL DE BINE.concluzii: MARE FAN!!
14 Ian, 2010 01:28
Cata lume o stie acum, sa te ia cu nervi tampi:P.
Si ati putea sa cautati pe google despre lady Gaga before being famous… este o dihotonomie, intre ce a fost si ce este acum, care te lasa pe ganduri si nu numai.
In sfarsit, fie ce o fi, este totusi arta ceea ce face ea – buna sau rea.
21 Ian, 2010 16:11
Nu stiu cine a scris articolul, pentru ca nu a avut bunul simt sa se semneze. Draga copil/copila, pune mana si citeste niste carti inainte sa te lansezi in teoria conspiratiei. Nu-mi place muzica LG si nici personajul. Ce ai scris tu in articol …nu are legatura nici macar 10% cu realitatea. Ce are illuminati cu francmasoneria? ce are francmasoneria cu ocultismul? Definitia compasului si echerului le gasesti in cartea “Simbolurile masonice” si nu este aceiasi cu ce data de tine/google. Cat despre cei ce citesc…imi dau seama ca nu depaseste vreunu 20 de ani. Ar fi bine sa le dai informatii corecte daca vrei sa ajuti. Ti-am gasit articolul printr-o cautare google cu privire la dictonul hermetic”precum acolo sus, asa si jos”. Dar pozitionarea bratelor din poza chiar nu are legatura cu ce zici tu. Mai vorbim dupa ce mai citesti niste carti, nu google results.
21 Ian, 2010 16:32
Nevermind, daca cei care citesc acest articol au sub 20 de ani, tu in mod categoric ai sub 6 ani. Sau 5 ani. Ma rog, alege tu.
1) Ce legatura exista intre illuminati si francmasonerie? Illuminati este una din gruparile “oculte” ale francmasoneriei.
2) Ce legatura exista intre francmasonerie si ocultism? Majoritatea simbolurilor francmasonice sunt si simboluri oculte. Majoritatea ceremoniilor francmasonice sunt si oculte.
3) Daca tu iei de bune doar o singura carte de simbolistica, inseamna ca esti prost de-a binelea. Exista o multime de carti de simbolistica (spre stiinta ta).
Imi cer scuze daca te-am jignit sau mesajul a fost prea dur, dar m-am saturat pana in maduva oaselor de tot felul de indivizi care, dupa ce au citit o cartemai “speciala”, cred ca l-au apucat pe Dumnezeu de picior.
21 Ian, 2010 18:16
Raspunsul lui Nevermind nu va aparea, intrucat acesta a jignit si dovedeste ca a crescut printre tarabele de la tara. Vreau doar sa-i demonstrez cat de mult se poate insela (asta se poate intampla cand o persoana ignoranta ca el citeste o simpla carte si crede tot ce se spune in ea).
In primul rand, dle Nevermind, Illuminati nu a aparut in anii 1700, ci exact in anul 1776. Francmasonii nu au aparut tot prin anii 1700, ci existau cu mult timp inainte de secolulul 18. E adevarat ca secolul 18 a insemnat o dezvoltare majora a lojilor francmasonice, dar asta nu inseamna ca ele au aparut doar atunci.
In al doilea rand, Illuminati nu a aparut din neant, ci a pornit de la o serie de principii care se aflau in lojile francamsonice. Asa ca se poate afirma ca originea Illuminati se afla in francmasonerie. Asta sa fie clar!
In al treilea rand, ai intors-o ca la Ploiesti in ceea ce priveste ocultismul. In raspunsul tau ai spus: “Majoritatea simbolurilor masonice sunt oculte! corect!” Ce scriai prima data? “ce are francmasoneria cu ocultismul?” Daca te contrazici in nicio ora, inseamna fie ca esti bolnav la cap, fie ca nu intelegi nimic din aceasta lume a ocultismului.
Deci, am putea avea un dialog civilizat, dar pentru asta ai nevoie de o perioada de reflectie interioara de cativa ani, in care sa inveti sa stii sa comunici cu semenii. Si in acesti cativa ani, daca vei citi mai mult decat o carte (inclusiv articole din site-ul meu) te vei mai putea ridica din nivelul de ignoranta la care esti acum. Mult succes!
29 Ian, 2010 19:15
Mie Lady Gaga mi se pare o fata foarte normala … care promoveaza imagine iesita din comun pentru a ne scoate din monotonie (din cauza asta are si tata succes)…. Asta din punctul meu de vedere nu cred ca trebuie criticata (ea sau persoanele din spatele ei).
De ce s-a ajuns la comentarii gen manipulare , chiar nu inteleg
03 Feb, 2010 23:57
dragut articolul.
insa exista o discrepanta uluitoare intre activitatea masonica si simbolurile lor.
ocultismul nu inseamna ca ei ne induc mesaje subliminale prin lady gaga,din pacate pentru teoriile conspiratoare.
also, niste simboluri(oricat de semnificative ar fi ele) prezentate unor neinitiati nu pot avea niciun efect la nivel de subconstient sau inconstient,doar prin explicatii magice. si sper ca e common sense ca alea sa pice.
deci fals.
o seara faina.
04 Feb, 2010 00:17
Tocmai in asta consta totul- cei neinitiati, cum nu cunosc, sunt mai predispusi la un oarecare ,, contact,, , care vine cu activarea subconstientului propriu. Deci, lipsa unui scut -al cunoasterii- duce la haosul interior.
08 Feb, 2010 01:27
lady gaga e cea mai tare cu melodia :Bad Romance
20 Feb, 2010 12:38
BA…………….DA CE MELODII FAINE ARE LEIDY GAGA MIE IMI PLCE PAPARAZII MOOLT JI CELELELTE MELODII………E O SCUPMA……JI O IUBESC I LOVE YOU TOO…(*)(*)
20 Feb, 2010 16:27
Ai explicat foarte bine tot. Numa cei ignorati pot spune ca nu-i asa,frica-i face sa fie ignoranti. Am vazut pe un site de radio(nu dau nume sa nu fac reclama), noi papusi lady gaga
, niste ciudatenii..
Treziti-va oameni buni..asta nu-i “realitatea” si lumea care ar trebui sa fie.. Ii realitatea pe care ti-o proiecteaza ei in minte. Le facem lumea dupa placul lor, daca nu ne trezim din adormirea asta in care ne-au adus ei.
Pace si Respect pentru site
21 Feb, 2010 08:20
E vorba ca iara nu se vede padurea din cauza copacilor. Nu ma var in ocultisme si in chestii de astea ca va stric iar ciorba. Acolo-i buba, in faptul ca desi e un mascarici( LG ) si ca ce facea ea numai arta in adevaratul sens al cuvantului nu este, sute de mii de tineri vibreaza la unison.
Cuvinte ca : “tare”, “cool”, “super” etc ii aduna pe tineri ca la comanda. Daca ai nostrii tineri vad prin faptul ca o echipa de profesionisti au scos o “carne de tun” in fata si ii zic arta si libertate si nemaipomenit, atunci ne-am ars rau de tot.Pentru mersul inainte sau “batut pasul pe loc” societatea are nevoie de unitate la nivelul ideilor. LG e doar un antrenament sau un experiment si ma simt nevoit sa repet: “ne-am ars”. Libertate e sa stii de unde vi , cine esti si incotro vrei sa te indrepti. Daca habar n-ai de unde vi si cine esti, normal ca bajbai la rascrucea ce se deschide in fata ta si atunci astepti sa iti puna cineva “indicatoare”. Daca din pacate iti dai seama mai tarziu ca ai urmat indicatorul care nu te-a dus nicaieri, sau mai rau in “neant”,il injuri pe ala care l-a pus si de cele mai multe ori nu te mai poti intoarce s-o iei de la capat si mergi inainte ca un zombi. Muzica suna bine,insa spectacolul nu transmite nici un fel de mesaj de libertate, ba din contra e nebunie curata, care nu are nici o legatura cu viata si realul.(Parerea mea …n-am atacat pe nimeni doar am spus ce cred.)
21 Feb, 2010 21:28
Mie imi place forte mult de Lady Gaga.Si melodiile ei sunt forte faine.Dar….se imbraca foarte ciudat pe scena,dar imi place.O ador.Mis o mare fana a ei.Te pup Lady Gaga.
03 Mar, 2010 17:59
Wow..fara cuvinte
..Chiar ma surpride cu firea ei ..CIUDATA…dar nu credeam ca face parte din Illuminati
05 Mar, 2010 13:58
Sunt de acord cu Lovendal in legatura cu deosebirea dintre Illuminati si francmasonerie, intr-adevar Illuminati a aparut prin sec XVII, dar precizez ca existenta lor se pare ca dateaza chiar din antichitate, francmasoneria este o grupare aparuta mai tarziu, cei de la Illuminati au racolat cativa membri ai Marei Loje a Francmasoneriei, cel mai bine ar fi sa vizionati documentariul “The Illuminati” care a fost facut in anul 2005, il gasiti pe lasttorrents si “va va lumina” in mod sigur orizonturile.BTW Lady GaGa este o revelatie, cu ea incepe o noua era in tot ceea ce inseamna videoclip, iar muzica ei trebuie ascultata de cei care-o indragesc, nu neaparat sa-i “disecati” versurile. Eu sunt o fana a ei si o ador:X:X:X
05 Mar, 2010 15:15
Sunt de acord cu Lovendal, Illuminati este o grupare de care se stie din sec XVII, dar se pare ca exista chiar din antichitate, aceste “forte” de la Illuminati au “corupt” cativa membri ai Marii Loje a Francmasoneriei, dar cele doua organizatii nu au nici o tangenta, pt a va lamuri urmariti documentariul “The Illuminati” si va veti “lumin” in legatura cu acest subiect. btw Lady GaGa este o revelatie a noului mileniu, ea este deschizatoarea unui nou stil de imagine si videoclip, chiar daca pare un chici la prima vedere, in spatele acestei masti se afla un mare artist dedicat muzicii si fanilor:|:X:X
07 Mar, 2010 20:54
Inca un articol despre mine?!
). In orice caz, sa fii sigur ca nu vei primi nimic de la mine. Poate doar o alta serie de simboluri masonice cu care sa te joci. Ti-ar placea sa fii tintuit intre cele 2 coloane (Ioachim si Boaz) si intepat in sfarcuri cu compasul masonic? Anunta-ma. Sunt sigura ca pot sa iti gasesc un mason care sa fie mai mult decat fericit sa iti faca o mica initiere.
Wow! nu incetezi sa ma surprinzi. Incep sa cred ca tu de fapt ai facut o mica obsesie pentru mine. Acum am inteles ca de fapt tu vroiai sa imi atragi mie si doar mie atentia ca sa pot veni pe la tine si sa iti indeplinesc toate dorintele tale erotice. (vezi sa nu ti se intareasca in timp ce citesti
07 Mar, 2010 21:12
Oh, LadyGaga, u’ve left me speechless, so speechess, so speecheless… haaaa-ooo-woow!
07 Mar, 2010 21:27
Glumele tale nesarate ma lasa reci. Compasul de clasa a treia pe care-l folosesti sa desenezi poti sa ti-l bagi singura in fund; mai bine ti-ai face tema pentru acasa de la scoala (cea de dictare la limba romana). Si zi-i prietenului tau, Rolemodelu (sau Sillymodel? de fiecare data uit cum il cheama…) sa-si vada de subiectele alea tampite de pe blogul sau si sa nu-si mai trimita emisarii pe acest site.
07 Mar, 2010 22:07
illegitimi non carborundum.
07 Mar, 2010 22:59
Interesant… simtit’am eu ceva la Rolemodelul ala; imediat dupa ce am lasat eu coment a lasat si el, venind in ,,ajutorul” meu! Jalnic!
08 Mar, 2010 08:30
Fătălici, eu nu trimit niciun emisar niciunde. Faptul că mai există şi oameni raţionali care dau de link-ul ăsta şi fac mişto de tine nu e o chestie ieşită din comun. Majoritatea celor care râd de ce scrii se abţin să comenteze, dar asta nu înseamnă că nu sunt mulţi. Crede-mă.
08 Mar, 2010 09:13
Eu n-am vina ca in lume mai sunt si oameni prosti care, atunci cand nu inteleg un subiect, incep sa rada. Ramai la imbecilitatile tale de senzatie, daca altceva nu mai stii sa comentezi.
08 Mar, 2010 14:28
LADY GAGA esti dusa cu capu’ce mai inseamna si asta pe cine ameninti?
09 Mar, 2010 11:32
Ai fost “tinta” a 2 fete care ti-au pus gand rau, chiar au pus un pariu pe tine draga Lady GaGa, eu am intrat in vorba cu tine abia acum vreo 3 luni dintr-o joaca sa zicem, dar am fost singura care te-am luat in serios, nu imi place sa-mi bat joc de nimeni si nu vorbesc urat in general. Nu am vise erotice cu tine si nu doresc sa treci pe la mine ca sa le indeplinesti, mai ales ca eu am trecut printr-o drama acum cateva luni. Nu am nevoie sa primesc nimic de la tine, mai ales “acele simboluri masonice”…Nu am nevoie de initierea “masonului”, pe care-l trimiti tu, deci sa inteleg ca ai vorbit pe seama mea si cu alte persoane si ai facut “misto” de mine, eu daca primesc “initierea” nu o fac decat cu “marele maestru de ceremonii”…ha ha ha, ma fac ca nu inteleg ce ai vrut sa zici, dar sa stii ca as fi vrut sa te cunosc nu pt “initiere” ci numai sa legam 2 vorbe si sa ma vezi , asta ca sa nu mai faci glume “mascate” la cate un articol unde comentez eu. Daca ai fi dragut ai lasa un nr.de telefon unde am schimba cateva cuvinte, atat. Dar daca nu vrei, iti jur cu mana pe inima ca nu te voi mai deranja niciodata cu ceva, asa ca nu te mai ascunde ca un las sub nick-uri false, fii barbat adevarat si revino la nick-ul tau initial si inca odata iti jur ca nu te voi mai supara cu nimic, daca vei dori sa-mi adresezi ceva, bine, daca nu, NU. Inteleg ca esti cu cineva, asa ca nu am obiceiul de a “sparge case”,nu sunt in stare de asa ceva. Dar trebuie un lucru sa intelegi:”mica mea obsesie pt tine” a devenit si a TA. Imi cer scuze pt neplacerile pe care ti le-am creeat.Pa te pup si nu te voi mai supara cu nimic.Jur!
09 Mar, 2010 14:29
Astept sa-mi dai un raspuns cat de mic si sa facem pace, ultimul cuvant care-l vei avea v-a fi sfant pt mine si nu te voi mai necaji cu nimic, acum depinde ce zici tu!
09 Mar, 2010 19:43
Devin scarbit de lumea virtuala din ce in ce… O tempora, o mores !!!
09 Mar, 2010 23:03
Nu ştiu cum să-ţi spun, dar prefer să râd de idioţi în loc să le alimentez cretinismul cu masonii, “exclusiv”, luni care nu există şi atâtea alte idioţenii de pe blog-ul tău. Hai să ţi-o spun pe şleau: eu cred că tu eşti un individ foarte inteligent care s-a prins, ca şi mulţi alţii din industria artistică că şocul, scandalul vând. Treaba asta ţine. Recunosc că e admirabil. Ai doeniul propriu, ai trafic, observ că ai şi câţiva dărâmaţi care te pupă în fund la fiecare articol sau anti-comment pe care îl lasă unii. Felicitările mele! Problema mare este dacă tu chiar crezi cu sinceritate şi toată tăria în chestiile astea pe care le scrii. Poţi să-mi răspunzi într-un mod privat, de exemplu, pe blog-ul meu, dacă nu vrei să-ţi demaşti făcătura pe prorpiul site (lucru pe care l-aş înţelege).
Guguştiuc, ce, mai exact, tragi?
10 Mar, 2010 09:55
@rolemodelu
raspunsul unui daramat
pretenas,uite cum vad eu treaba:esti un tip inteligent,agresiv,sigur tinerel,superficial.si acum sa argumentez.
1.inteligent – probabil ca ai si tu un site dar pe care il consideri o mosie.probabil ca duci lipsa acuta de daramati.stii cum se face rost de daramati.astia nu se pot face ca in travian(cu resurse,nivele etc).pe astia pur si simplu ii atragi cu materiale destepte.ar mai trebui sa-ti privesti blogul ca pe un membru de familie,cum face lovendal.stii,oameni in nefericirea lor isi cauta un loc unde sa-si recreeze acel loc familiar, unde sa se simta ca acasa(dar aceasta casa sa fie una apropiata de ideea de perfect).
2.agresiv – esti probabil un frustrat,unele din motivele frustrarilor tale le-am expus deja.probabil ca din punct de vedere material,esti rezolvat,dar iti doresti si tu un status “in orice fel” de societate.in locul tau mi-as limita cautarile in propria-mi gradina.nu ai nici har si nici intelepciune ca sa-ti cauti o alta structura sociala.ai putea daca ai interactiona pe nivel intelectual,dar iti lipseste cultura(si aici nu am facut referire la wikipedia).
3.sigur tinerel – pentru ca nu prea respecti nici munca altuia,nici efortul depus.pe site-ul acesta se depune un efort,nu ca la sala.aici ai ocazia sa te destupi la creieri,dar numai in conditia in care ti-o doresti si tu cu adevarat.
4.superficial – tot de la varsta se trage.crezi ca daca tropotesti din picioare,cineva iti va da ce-i ceri.era de ajuns un “va rog frumos”si probabil ca am fi incercat si blogul tau.
pentru acuma e destul.ar fi bine daca hormonii tineretii ti i-ai stinge in alta parte,iar pe site sa accepti unele conditii minime,de bun simt,pe care ti le cere webmasterul.cred ca vei fi binevenit,in continuare,daca vei da dovada de o minima decenta,si poate cu vremea o sa devii si tu un daramat ca mine,care vei aprecia un articol la justa valoare.
PAX
10 Mar, 2010 20:45
Răspunsul tău, horea, mă face să îmi temperez agresivitatea şi să-ţi răspund la etichetele pe care mi le-ai aplicat. Pentru început, mărturisesc că argumentele tale par a vea o oarecare ancorare în realitate. E just ceea ce spui cu amendamentul că sunt simple prezumţii. Acum, cruda realitate:
1. Dărâmaţii vin la două tipuri de materiale: “exclusive” şi miştouri. Pentru că oamenilor asta le place: senzaţionalul şi scandalul. Cum eu mă pricep mai bine să calc în picioare, e limpede, cred, de ce am ales aceea tematică pentru blog-ul meu. Travian nu am jucat niciodată. În schimb, mă joc Zoo World pe Facebook =))
2. Frustrat, da. Rezolvat din punct de vedere material, nici pe de parte. Ca o informaţie, trăiesc cu mama şi sora într-o casă făcută pe credit la bancă, sunt angajat cu carte de muncă part-time şi student la zi, la buget, la facultate. Se poate ca agresivitatea să-şi aibă rădăcinile în oboseală. încearcă viaţa mea câteva săptămâni, să vedem câtă bunăvoinţă mai rămâne în tine.
3. E o diferenţă între a nu respecta munca şi a displăcea rezultatul. Eu respect ceea ce face lovendal. Ceea ce nu respect sunt rezultatele muncii lui.
4. Superficial, din nou, da. Dar, crede-mă, viaţa mea a fost foarte departe de “a tropoti şi a primi”. Dar îmi place expresia asta, îmi permiţi să o utilizez în ulterioare post-uri pe blog-ul meu în care plănuiesc să joc în picioare copiii de bani gata?
Cum ţi se pare răspunsul ăsta? Mai civilizat?
10 Mar, 2010 22:26
da
27 Mar, 2010 11:27
MMM…din pacate exista 2 variante posibile si anume…ori Lady Gaga este intr-adevar controlata si manipulata in cadrul unui experiment mediatic regizat de anumite organizatii…ori ea reuseste sa arunce in derizoriu simbolurile si ritualurile masonice…ceea ce este cu mult mai grav dupa parerea mea deoarece este ”tolerata” de cei in drept sa alature imaginea ei murdara cu imaginea masoneriei..Este posibil ca fuga dupa senzational, ocult si mistic sa fie perpetuata in multe aparitii media de acum incolo. Iar acest fapt ar trebui stopat fiindca simboluri sfinte sunt aruncate in profan si purtate in noroi….daca nu…inseamna ca intr-adevar ea poate fi o simpla papusa pentru organizatii para-masonice ce folosesc magia neagra dar care nu mai au nimic din esenta si spiritul masoneriei universale..
27 Mar, 2010 14:05
Mesajele subliminale este raspunsul.
29 Mar, 2010 20:38
Sunt de acord cu voi!!Noi este niste mici pionasi de pe un tabla da sah condusi de neste uameni manipulosi da felu’ lor care este tare rai ca cauzeaza diferite dezastre,ca asea vrea muschii lor , nene.Ei ne manipuleste pe noi….desteptii care o facut gramatica(cam 70% din populatie) si deontologii globului plat(restu’)….cu mesaje subliminare si reprezentanti
d’astia controlati.Da’ noi de isteti ce estem,facem conspiratiuni (inteligente dom’le) in curtea spitalului 18(/2 ca doar nu era sa zic pe fata,nu?) la un tuica si un sedativ de la nea’ Vadim si domnu’ Dan.We liv(live) in Romania za(the) land of choice!!!Ne mai trebuie 5 ani si o sa avem nevoie de instructiuni pentru retardati,ca si americanii,iar dupa 10 primaveri…homocavernas scrie pe fruntea noastra.
PS:Dragos http://dexonline.ro/
10 Apr, 2010 13:31
Deci nu mai pot citi…
Am citit prima parte din articol impreuna cu comentariile aferente si chiar si pe a 2-a dar la aceasta nu am mai reusit sa citesc toate comentariile…
Deci, Lady Gaga se imbraca in halul ala doar ptr a fi extravaganta si in niciun caz ptr a promova masonia sau ocultul…
Lady Gaga ne place tuturor (ma rog, aproape tuturor) deoarece prezinta ceva nou…
Si nu, nu este o coincidenta faptul ca look-urile ei seamana chestii sataniste.
Chiar ea vrea sa fie asa ptr a atrage publicul si se pare ca ii reuseste de minune…
Si daca tot spuneti ca ne “spala mintile” si apoi ni le “umple” cu ce vor illuminati , cu ce anume ni le umple??
Daca afirmati acest lucru ar trebuii sa o faceti in cunostinta de cauza asa ca ati putea raspunde si la aceasta intrebare, nu?
10 Apr, 2010 14:32
DarkLight, inseamna ca n-ai citit nimic, sau n-ai inteles nimic din articol. Sau o fi prea greu pt tine. Pt ca daca citeai, observai ca am precizat clar: manipularea se face, in subconstient, cu mesaje si simboluri oculte si sataniste.
10 Apr, 2010 16:54
Nu, din contra, am inteles ce vrei sa spui dar se pare ca tu nu m-ai inteles pe mine.
Nu am intrebat cum ni le umple ci cu ce anume ni le umple…
Sper ca de data asta m-ai inteles, da?
Si data viitoare incearca sa nu ma mai jignesti sau crezi ca daca e sub o alta forma nu se considera jignire???
14 Mai, 2010 13:21
DIN NOU EU SI LADY GAGA , EA ZICE CA SCRIE CANTECE DIN 2004 , CAUTATI PE YOUTUBE ,
IN MERODIA SO HAPPY I COULD DIE ( CU PAPUSILE ) TRONUL REPREZINTA BOGATIA IAR MAINILE O FAC SA PARA MANECHIN , INCERCAND SA UIMEASCA , IAR IN 209 ZIUA AIA A AVUT CONCERT IN NEW ZEELAND!!! BINE ZIC FRANCEZI DE VOI!!!
semnat traducatorul lui Lady Gaga si dansa!!!
19 Mai, 2010 18:37
draga lady gaga sunt cea mai mare fana a ta ,iti stiu toate melodiile,si te consider mai mare decat byonce desi in melodia telephone s-a descurcat si byonce la fel de bine dar eu te consiter mult mai buna
cu drag cel mai mare fan al tau
26 Mai, 2010 21:51
Poate pe voi, fini cunoscatori ai simbolurilor sataniste, masonice etc, va pot afecata aceste lucruri. Dar un om obisnuit, care nu a dezvoltat o obsesie pentru acest subiect si nici nu cunoaste aceste simboluri, nu poate fi controlat (voi puteti fi controloati, doar ca va aparati). Din simplul fapt ca ceea nu cunosti, nu te raneste. Think about that! Ha
30 Mai, 2010 08:25
stumble, ai o judecata foarte proasta. E tocmai invers fata de ceea ce spui tu. Doar un ignorant poate fi manipulat (el nu-si da seama, bineinteles). Un cunoscator nu mai poate fi atins. Gandeste-te: consumi un lapte cumparat din magazin. Un ignorant nu stie ca acel lapte contine multe chimicale si-l consuma in nestire. Si apoi se trezeste cu nu stiu ce boala din cauza laptelui. Pe cand, un cunoscator, nu va mai consma acel lapte si-l va lua din alta parte. Astfel, laptele respectiv n-o sa-i mai produca rau. Cunoasterea te apara, ignoranta te face vulnerabil. Cunoasterea te elibereaza, ignoranta te afunda mai mult in intuneric. Gandeste mai bine inainte de mai debita prostii pe viitor.
30 Mai, 2010 22:45
draga Lovendal, incearca sa intelegi ca intr-un subiect de dezbatere sau intr-o discutie vor fi oameni pro si contra.nici eu nu cred toate gunoaiele astea aparute la adresa ei.gandeste-te:cumperi un lapte dintr-un magazin si tu nu-l cumperi – pentru ca stii ca e plin de chimicale, iar altcineva il cumpara – poate ca a verificat data de expirare sau a citit ingredientele(sau, ma rog, valoarea energetica etc.), sau poate chiar nu crede ca e daunator.indiferent cat de convingatoare vei fi, nu vei putea sa convingi pe toata lumea, fie ca-ti place, fie ca nu.fiecare o vede asa cum simte propria persoana, nu cum ne-o prezinta altii.si inca ceva:I LOVE GAGA!
31 Mai, 2010 10:13
apropo, mi-am dat seama citind alte comentarii ca de fapt esti baiat.imi cer scuze daca te-am jignit cumva, dar pur si simplu te-am luat drept fata la prima vedere(poate numele a fost de vina).inca o data imi cer scuze pentru neintelegere.
07 Iun, 2010 16:00
Totusi, care ar fi scopul? De ce ar incerca sa ne arate prin anumite semne toate astea? Nu are logica.
17 Iun, 2010 16:00
[...] ca Lady Gaga este papusa Illuminati este discutata intens pe site lovendal.net, unde ni se aduc argumente si dovezi in acest sens. Iata cateva dintre ele, prezentate succint: -In [...]
27 Iun, 2010 20:22
LADY GAGA e cantareata mea favorita pe langa alti cantareti sau cantarete dar cine zice ca e cunva o incaseaza rau de la mine adica fiti voi mai buni decat ea sa va vad ca ma apuna rasu!!!haha!!
27 Iun, 2010 20:25
mai am ceva de zis nu mai comentati de ea.da!si mai ceva:I LOVE LADY GAGA E CEA MAI TARE SA VINA SI IN ROMANIA!!!!!!!!!!!!!I LOVE LADY GAGA E CA MAI TARE!!!
19 Iul, 2010 15:06
e o proasta lady gaga l-)
pa
19 Iul, 2010 19:43
credeti-ma ce spun orice artist care, presedinte,politician etc. are legatura cu masoneria